Tz1 aeiou bende yarın sezeryan oluyorum ama özelde genelde 1 gece kalınıyor diye biliyorum yani burda öyle
Bilgehan aeiou ben 15.00 te sezaryen oldum. Ertesi gün 11 gibi çıkmıştım. O gece yatırırlar. Ertesi gün sabahtan kağıt imzalayıp gidebilirsiniz