DYM cnm en çok 6 ay oluyor benm bebeğim suan 37 günlük 0 3 ler hemen küçülüyor 6 -9 ay en iyisi canım ben 3 tane hastane çıkışı almstm 2 hafta tek gyebldi daha olmadı zaten sonra alt üst takım aldgm kafeleri gydrmeye basldm 0 3 aldgm tulum olmadı bi kez tek gyebldi mesela