fasulyeveannesikiraz canım benimde olmuştu.10+5 haftalıkken benim rahim içinde kanama alanı vardı onu atıyormuşum kahverengi leke şeklinde 20 gün devam etti bu leke protestan kullandım şuan 22+5 oldum geçti şükür..ağır iş yapma dikkat et kendine geçer canım..ne zaman ki leke kırmızı ,pembe olursa gel hemen demişti doktor..kahve rengi leke beklemiş kan demekmiş,kırmızı pembe kan ise yeni olan kanamaymış..