Asya01 Kizlar merhaba son adet tarihime göre hamileligim 40+3 bu nedenle pazartesi gunu doktor yatis yapmasi gerektigini soyledi. Sanirim ilacla baslatacak. Ve ben korkuyorum. Ama ben normal yollarla gelmesini istiyorum. Söyle bir durumumuz var ben ilk hamile oldugumu ögrendigimde bebek bir hafta gerideydi doktor gec dollenme oldugunu soylemisti. Yani ultrasonra bile bebegim 39+3 cikiyor ama adet tarihime gore 40+3 oldugu icin sikinti yaratiyor doktorum. Cok sefer soyledim ama hic dinlemediler. Hala adet tarihime gore hesapliyorlar. Ne yapmaliyimm bilmiyorum
Ysmgns Asya01 canım bebeğinin gelişimi iyiyse eğer kendine dert etme benimde geç döllenme olmuş 4 ocak son adet ama 14 ocak olarak degıstırdı doktorum 14 ocaga göre hareket ediyoruz suni sancı mı vericek peki
Ysmgns Asya01 rabbim sag salim kucağına almanı nasip eylesin canım bol dua et sonunda evladına kavuşmak var