Gunes_Ozcan kizlar daha bise sorucam bebegin yerlestigi tarafta yani sag tarafta bir sancim var .bir sanci oluyor bir geciyor neden olabilir????????🤔🤔🤔🤔
Hzlhakko Gunes_Ozcan normal canım orada yerleşip büyümeye çalışıyor ben 13 haftaya kadar yaşadım o ağrıları kahve yada kırmızı akıntı gelirse doktora git onun dışında korkma