kader_ugur ilk cinsiyeti 14 haftada kıza benziyor dediklerinde yavaş yavaş almaya başladım. 20 haftada netleşti kesin olarak. 28 deyim şu an. Kıyafet, oda, bezi falan hazır. Sadece bebek arabası ve ıvır zıvırı kaldı. Ama sanki hiç yetişmeyecekmiş gibime geliyor. Hiçbir şey yetmeyecekmiş gibi hissediyorum. Yavaş yavaş alın bence, birden çok zor olur diye düşünüyorum..