Yenianne65 Bugün randevum vardı 16 haftalık olduk bebek bağdaş kurduğu için cinsiyetini göstermedi . Kalp atış hızını sordum doktor 145 dedi ve çok hareketli bir bebek olduğunu söyledi sizce cinsiyeti ne olur
Esse Yenianne65 7-8 haftalık ultrason görüntüsü varsa yükle canım bazı anlayan arkadaşlar var benim kızımda kalp atışı 142 idi şimdiki hamileliğimde 100civarında dedi ama daha cinsiyeti bilmiyorum