Hilaliko canım 32+0 da böbreğinde genişleme çıkmıştı benim kızım da da ve dr korkacak bişey yok olabilir normale döner doğuma kadar demişti 8mm di ilk gördüğünde doktorumuzun şimdi 6 ya düştü 35 haftadayız bende çok korkmuştum deli gibi araştırdım cogunlukla erkek bebeklerde daha cok görülüyormuş ama benim kız olmasına rağmen yaşadık böyle bişeyi allahın izni ile sağlıkla doğacaklar endişelenme sen endişelendiginde hissediyor bebek de ama takip ettir mutlaka tabi.