TunarinAnnesi benim de silik çıkan testlerim hep kimyasalla sonuçlanmıştı yani sizinkinin kimyasal olabileceğini tahmin etmiştim çünkü sağlıklı bir gebelikte 3-4 günlük bir gecikmeyle net çizgi çıkıyor..üzülmeyin herşeyin bir zamanı var en doğru zamanda bebeğiniz sizinle olacaktır ve o zaman gelene kadar da napsak olmuyor..kendi tecrübelerimden çıkardığım ders şu: akışına bırakmak ve vücudu beklentiyle strese sokmamak👍