zeynepteacher 39+1 olduk ama halâ gelmiyor bizim kız🐥 Bugün kontrolümüz vardı her şey normal bekleyelim dedi doktor. En geç cuma yatış yaparız dedi ama suni sancıdan korkan bi tek ben miyim? Sancı ve açılma için yapabileceğim neler var? 🙃
Tulaymustafa Canım ilişki, squat merdiven çıkma yürüyüş sıcak duş Bunlar tetikleyen faktörler ama işte bazı bebeklerde gelmeyince ne kadar uğraşırsan uğraş gelmiyorlar bende çok uğraşıyorum hala tık yok