Edaliiii
14+1 haftalık hamileyim 2 gündür hastayım soğuk algınlığı gibi arada ateşim çıkıyor halsiz kalıyorum sonra kendime geliyorum bir süre bugünde öyleydim lakin şuan karnım regl olurcasına ağrıyor midem çok bulanıyor korkmalimiyim yoksa bunlar normal mi lütfen bilir bir kişi bir akıl versin