tugbadm öncelikle hiç korkma. Zaten az kalmış ama biraz daha beklese iyi olur bence. 15 aylık oğlum var. 39+1 de gece 12 suları yattığımda akıntım geldi sandim baktığımda sadece bi ıslaklık vardı. Önemsemedim yattım az biraz sonra biraz daha fazlası geldi korktum kalktım duşa girdim ay bi baktım hani insan çişini tutamaz ya öyle akti bacaklarimdan. Kayinvalidemle bir oturuyoruz esim hemen kaldırdı annemi kizim suyun gelmiş hadi gidelim dedi. O zaman hiç Sancim ağrım bir şeyim yoktu gülerek gittim doğuma böyle dogumami gidilir diye. 1de yatisim yapıldı 5 civarı Sancim başladı akşam üstü 4te doğum yaptım canım. Sen bi için rahat etsin ihmal etme bi baktir. Bide şey sorucam. Yakın zamanda alttan muayane oldun mu canım ?