CK_123 yemezsen bulantilarin geçmez mide boş kaldıkça daha çok bulantı oluyor kusma da cabası.
Kaç haftalıksiniz ? 19haftalik olduk ben hala sabahları kusuyorum günde 1-2 ye düştü ama bitmedi.
Sık sık ama az yemeni, yağsız şeyler tüketmeni, şekerli şeyler ve tatlılardan uzak durmani tavsiye ederim.
Leblebi (beyaz) falan farketmez. Bulantıyı bastırıyor.
Yeşil elma, Limonlu ılık su, zencefilli limonlu açık çay, peynirli tost veya peynir ekmek, haşlanmış patates ben bunlarla besleniyorum. Birde kustuktan sonra mide asidi yükseliyor aciyor boğazın falan ya ona da bir muz iyi gelir. Asidi dengeler. Kustuktan yarım saat sonra yemeye içmeye başla bide baktın kusuyorsun iyice kus miden iyice boşalsın yarım saat sonra az az biseyler yemeyi dene
Birde naneli şeker iyi geliyor. Umarım iyi olursun 🙏