Kızlar uzun bi aradan sonra tekrar ben, umarim hamilelikleriniz sorunsuz gidiyordur. Bir kaç gundur bazi sikayetlerim var, 2 gun once 2 tane test yaptim ama negatifti.
Bugunku test ise;
https://i.imgyukle.com/2019/10/17/Ej7CSA.jpg
Cizgi gibi degil sanki pembe bir olusum seklinde bir sey var. Tamamen beyaz olduktan sonra belirdi. Bu sekilde hamile oldugunu ogrenen var mi? Test bozulmus olsa ilk basta pembe leke vermez miydi, pembelik sonradan belirir mi bozulsa bile? Kafamda deli sorular... Ne derseniz heveslenme yada hayalkirikligina ugrayacagim bi durum yok. Daha once hic boyle bir sey basima gelmedi ve merakimdan burada sizlerle paylasmak istedim. Simdiden tesekkurler.