Kavrlms16 On gün önce doktora gittiğimde 6 +3 demişti bugün 6+5 çıktı neden öyle diyo sorduğumda bebeğin haftası öyle çıkıyo dedi ve başka açıklama yapmadı kafama takıldı sizin bi bilginiz varmi
SenaDerin Kavrlms16 ilk gittiğinde adet tarihine göre hesaplamıştır, ikinci gittiğinde bebeğin büyüklüğüne göre. Bazen geç döllenmeden dolayı bebek aslında daha küçük oluyo ya, benim iki hamileliğimde öyleydi. İçin rahat olsun