yagmur_annesi Arkadaşlar 36+6 haftaligim bugun çatı muayenesi oldum rahimde biraz gevseme vardi onun disinda normal yapamazsin denersekte bebegin kafası sıkışır kemik varmış önünde çok üzüldüm hayirlisi buymus belki de ama cok istiyordum maalesef sezeryan olucam 😖😖😖😖😖😖
EbruCnr yagmur_annesi benimde ilk doğumum öyle oldu canım. Üst kemiğim basık olduğu için normal denesekte 2 kilo olursa anca doğum yapabilrsin dedi 2 doktorda. Mecburen sezaryen oldum. Şimdi ikinci hamileliğimdeyim
yagmur_annesi EbruCnr çok üzücü ya haftaya baska bi doktora daha gidicem bakalim oda aynisini dicek mi ama büyük ihtimalle dicek😥
Peaceful yagmur_annesi hmm merak ettim haber verirseniz sevinirim ☺️ inşallah iyi haberler verirsiniz
SenaDerin Benim ilk hamile olduğumu öğrendiğimde vajinal ultrasonla bakarkenden çatın dar normal doğum yapamazsın dedi doktorum 🙄 hiç normal hevesine girmemiştim o yüzden epidural sezeryan doğum yaptım
SenaDerin yagmur_annesi korkma hiç mecbursa eğer yapacak bişey yok, 1 hafta biraz zorlandım bacaklarıma güç verme açısından sonra toparlandım zaten 👍🏼