mehtap5506 Sağlık ocağında ki kan ve idrar tahlilleri güvenilir mi? Enfeksiyondan şüphelendim ama sağlık ocağındaki idrar tahlilinde çıkmadı. Hastanede tekrar yaptırmama gerek var mı?
Semooshh Güvenli oluyo Genelde ama içinize sinmediyse hastaneye gidin tabi. Hastane testler konusunda daha aktif anında bakıldığı bile oluyo. Sağlık ocağında ister istemez bekletiyorlar bekleme sırasında da değerler değişiyo olabilir. Gebelik testinde tsh yüksek çıktı benim, mesela aile hekimi dedi ki hastanede bu testı tekrarla burda doğru çıkmıyor yüksek çıkıyor diye. Hastanede yaptım testi normal çıktı. Gibi..
mehtap5506 Semooshh Teşekkür ederim bana da güvenilir gelmedi nedense ama kadın doğum doktoruma soruyum