Ruhsuz Kızlar sabah açlık ve tokluğuma baktırdım açlık 106 Tokluk 91 çıktı doktor diyete devam dedi.. Hastane korkusunu halen yenemedim ondanda mı yüksek çıkıyor acaba ilk bakılan.. Psikoloğa da yönlendirdi doktorum