Buket27 aynı haftadayız sakın korkma geçen hafta aynı durumu yaşadım ama o kadar korktum ki acaba bir şey mi oldu diye içim içimi yedi . Salı günü kontrolüm vardı doktorum çok normal dedi bu haftalarda herkese böyle olabiliyormuş ve bu durumu yaşayan çok kişi var forumda . Çikolata ye uzan diyorlar ama o da her zaman etki etmiyor. İçini rahatlatmak için sağlık ocağına gidip kalp sesini dinleyebilirsin. Ama gerçekten korkma dua et o seni hissedecek 😊