azizeguneyy kızlar daha dün nişanım geldi demiştim, şuan başımın ağrısından geberiyorum eşimi aradım hastaneye gidiyoruz bu baş aşrısının doğumla alakası var mı dayanılacak gibi değil maf oldum
Rabia29 azizeguneyy Tansiyondan olabilir. Dikkat edin ölçüm cihazınız varsa hemen ölçün tansiyonunuzu. Sağlıkla doğsun inşAllah 🤲🏻
Raniniii azizeguneyy doğum oldu mu acaba twiterdan gördüm eşin yazmış insallah sagsalim bebegine kavuşursun 🤲
Betus45 azizeguneyy aaa dogurmadinmi kiz bnmde dun gelmisti htrliyonmu bana yazarken nisanin gelmisti
Musel azizeguneyy hakkında hayırlısı olsun rabbim bir avazda kurtarsın sağlıkla al bebeğini kucağına 🙈🥰
Hamilebiranne azizeguneyy canım nerelerdesin merak ettim eşin doğumhanede olduğunu yazmıştı Doğumun oldu mu?