ilknuryzc1
Kızlar 7 haftalık hamileyim sanırım yeşillikten parazit geçti. İyice yıkıyorum sirkeli sudada bekletiyorum ama yinede oldu demekki😭 çok kaşıntım oluyor yarın dr a gittiğimde söylicem durumu. Aranızda benim gibi olan var mı? Nasıl tedavi uygulanıyor bebeğe zararı var mıdır ilaçların😭😭