HvvGlKrdl Kizlar merhaba 32 haftaligiz ve basima ilk defa boyle bisey geliyor.. Kusura bakmayin boyle bisey icin sizi mesgul etmek istemezdim ama problemim su, bu gunlerde sık buyuk abdestimi yapiyorum rengi falan normal.sabah temizligimi yaparken pecete de siyak iplige benzer bisey gördüm aklima takildi.. Oglen yine ayni sekilde oldu ve abdeste baktigimda siyah iplik gibi seyler yine vardi..benim için bi problem yok bebegimde hareketli masallaah ama yine korkuyorum ona bi etkisi olur mu diye.. Sali gunu doktorda randevum var o yuzden simdiden gitmek istemiyorum.. Gitmek istesem bile randevu almak zorundayim ve hangi gune randevu verirler Allah bilir,. (yurtdisinda bu sekilde randevusuz hic bisey yapamiyosun) Yasayan ve bu konuyla ilgili bilgisi olan var mi acaba? Korkmami gerektirecek bi durum yoktur insallaah.. Yardimlarinizi bekliyorum..
Nihalcakmak58 HvvGlKrdl canim acaba tekstil ipi fln olmasin ic camasirinda veya kiyafetinde aklima ole geldi
Musel HvvGlKrdl benimde kırmızı kırmızı şeyler var domates çok yiyorum belki olabilir ama bende çok tuvalete çıkıyorum belki başka birşeydir dahiliyeye git istersen
HvvGlKrdl Nihalcakmak58 yok canim degil maalesef keske oyle olsa.. Ama abdeatin icinde de var.. Yutmam lazim o sekilde gorunmesi icin 🙄🙄 anlam veremedim hic..
HvvGlKrdl Nihalcakmak58 insallaah canimm.. Cok tesekkur ederim ilgilendigin icin ☺️ bebegim iyi oturdugum zaman hep hareketli sukur 🙏
HvvGlKrdl Musel Sali Gunu kendi doktoruma gidecem canim onun yonlendirmeseiyle gidersem daha cabuk olur.. Su anda kendim Randevu alsam kim bilir ne zamana verirler o yuzden sali gununu bekliyorum.. Cok sikinti burada hastalik isleri 🙄🙄