Sanırım sende birazcık da olsa göbiş istiyorsun yoksa alınmazdın o saçma sapan laflara🙂 Madem takıyorsun bu konuyu doktoruna sor kiii büyük olasılık iç karnın geniş yani başka açıklaması yok.Herkesin anatomisi farklı misal benim 12. Haftamda çıktı şimdi maşallahım var ama bende buna mutluyum mesela inanılmaz seviniyorum daha da büyüyebilir sıkıntı yok,hep hayalimde çünkü tam da böyle bir hamile göbeği🙂 ama biliyorum vücudumu iç karnım dar ve zayıf olmamda etkenmiş.Heeeerşeyden önemlisi bebeğinin ve senin sağlığın♥Az kalmış bebeğine kavuşmaya boş söylemlerle canını sıkacağına heyecanını yaşa derim♥