eknsnsr98 Ben hissediyorum günde bir iki kere ama daha erken diyorlar 20. Haftadan sonra hissedersin diyorlar o başka bişeydir diyorlar o yüzden emin değilim ☺️ Ama ultrasonda çok hareketli bir bebek doktorum bile çok sasiriyor o kadar hareketine o yüzden hissetmem normal diye düşünüyorum 🤣 Ama ilk gebeliğim olduğu için pek bilgili değilim