Ececik89 Merhaba Şişli Türkiye gazetesi hastanesinde Doğum yapan var mı ya da tanıdığı yapan var mı? Tavsiye eder misiniz? 😊
Deletedmom0098 Ececik89 ben doğum yapmadım ama 5 ay ayşe solaroğluna gittim daha sonra evime uzak olduğu için ve tahlilleri muayene falan aşırı yüksek sürekli birden zam geliyor değiştrmek zorunda kaldım doktorun çok iyiydi ama 1. Nedenim evime uzakdı malum istanbulda trafik olunca 🤦♀️🤦♀️
purplemoon Ececik89 bende 9 haftalik gebeyim 2 kez gorusmeye gittim suana kadar Ayse solarogluna gidyorum bende sicak samimi bir doktor kendisi dogum fiyatini duyunca korktum suan :)
Zeynepsmom Ececik89 ben 9 ay takibim içinde doğum içinde ordaydı .ayşe Solaroğlu doktorumdu ben çok memnun kaldım tavsiye ederim 😊
Demirleblebi Ececik89 ben ilk 16 hafta Türkiye hastanesine gittim. Resmen evimin dibinde büyük kolaylık oluyordu ve doktorumdan memnundum sslında ama Doğuma eş almıyorlar ve doğum fotoğrafçısı tutmak istiyoruz dediğimde sadece bizim anlaşmalı fotoğrafçımızla çalışabilirsiniz dediler. Odalarıda baktım küçük gibi ben Beşiktaş ota jinemed hastanesine geçtim. Orası hem eş alıyor hem de karışmıyor istediğin fiyata istediğin firma ile anlaşabiliyorsun. Odaları daha konforlu yenidoğan yoğun bakımı vs her şey var. İyi ki değiştirmişim. Ayrıca ben sezaryen olacağım her şeyi üst üste koyunca ota jinemed ekonomik olarak daha hesaplı.
Ececik89 Deletedmom0098 ücretlerinin sürekli artma durumu var o zaman 😏 doktorunuzdan memnun muydunuz peki
Deletedmom0098 Ececik89 memnundum canım evet muayene 160 tleydi 190 TL oldu doğum ise sezeryan 4200 tleydi yılbaşından sonra zamlanacaanı söylediler
Ececik89 purplemoon devletle paralel takip edilebilip hastanenin muhasebe kısmıyla bi konuşma yapılabilir belki. Bu şekil yapıp indirim yapanları da duyuyorum. Doktorun bizi anlaması çok önemli bu süreçte
purplemoon Deletedmom0098 peki dogum fiyatini kimle ve ne zaman konusmak gerekir sizce . Hastanenin fiyatlandirma bolumuyle sanirim dimi
Deletedmom0098 purplemoon istediniz zaman girişte muhasebe bölümüne sorabilirsiniz biz 1 ay önce sormuştuk muayene değişti yılbasndan sonra doğumda değişebilir dediler
Zeynepsmom Ececik89 bir de en önemlisi hastaneden çok doktor seçimi... ben bundan sonra nerde olsa bulurum Ayşe hocayı evet hastane de çok önemli ama en önemlisi takibi yapan doktor siz tek hastasıymışsınız gibi ilgileniyor hissettiriyorsa bıkmadan usanmadan sorularınıza cevap alabiliyorsanız hiç düşünmeden gidin doktora ben gebeliğimin ilk başlarında derindere hastanesinde beyhan badoğluna gittim Allah düşmanıma denk getirmesin bebek sağlıksız bende ya doğurmadan yada doğumda ölürüm dedim tek değilmişim bir sürü şikayet varmış sonradan öğrendim numarasını bile vermedi çok ihtiyacım vardı o dönem devamlı hastaneye gittik tek bir soru için
Zeynepsmom Ececik89 evet evet normal doğumda ısrarcı bayağı bu arada 🙈 ben sezaryen oldum suyum çok azdı sancım yok açılmam yalnızca 1 cmdi ama normal deneyelim bak hakkına girmiyim dedi konuştu ama suni sancı istemedim ben kolaya kaçtım biraz 😂 ameliyata girmeden de ben yanındayım korkma güven aşkım falan diye konuştu ellerimi tuttu öyle soktu ameliyathaneye. Benim 35.haftadan itibaren plasenta yaşlanmam başlamıştı resmen benden çok beni takip etti. Son 2 gün ben yazmadım o yazdı whatsaptan. En ufak bir riskte bile çok titizdir kendisi ve size sorunu mümkün mertebe hissettirmez üzmemek için ama hep kendisi takipte kalır 😍
purplemoon Deletedmom0098 yilbasindan once konusmamiz fiyati sabitlememize yaramiyor yani yine yukselebiliyor ne kotu
Deletedmom0098 purplemoon aynen öyle 😑 aşırı pahalı tahlilleri özellikle. şimdiye kadar sorduğumuz en ucuz tahlil 82 tl oda şeker yüklemesi 😁 ondan öncekiler 400 600 250 bu şekilde tabi ki herkesin maddi gücü aynı değil diğer hastalara uygun gelebilir
purplemoon Deletedmom0098 ben sskda yaptirdim tahlillerimi daha once ozel hastanede calistigim icin biliyorum gereksiz masraf orda yaptirmak :)