Arzuu35 Daha oncede post açmıştım bebegimde gelisim geriligi var 3 hafta kadar kilo cok az aliyor 2250 gr doktorum bugun bu Pzartesi veya haftaya pazartesi olabilir diyor sezeryan ile 36+5im sizce bu pazartesi olsam 1 hafta fark cok mudur ?? Bu pazartesi esiminde dogum gunu ayni gune denk gelmis olur diyoruz
Nur___ Arzuu35 doktor ne diyorsa onu yap canm, 36.haftadan sonra solunum vs. De sıkıntı olmuyor deniyor ama, en iyi doktor bilir,
MucizeAnnesi3545 Arzuu35 doktorun ne diyo eger pazartesi dogarsa riski olmaz diyosa pazartesi olur tabi ama bi hafta bebek içinde cok önemli bence
EAK Arzuu35 bence 1 hafta daha beklersen en azından 2500ü geçer canım.Sonra yine aynı gün kutlarsınız eşinin doğum günüyle.
MNursel Bir hafta daha ertele süt yoğurt birde sürekli pekmez ye . Az da olsa bebeğin kilosu artabilir canım
Arzuu35 Nur___ pzarteside olur haftaya pazartesi de dedi ama kararsiz kaldim karnimda pek kilo almiyor
Nur___ Arzuu35 istersen bi hafta daha muz, ceviz gbi bebeğe yararlı şeyler tüket, hem alabilir belki, bende 35+2 yim benimde aman aman almıyor 2500 oldu yeni
Sinemozen Canım belliki kilolu bir bebek dünyaya getirmiceksin o aldığı kadar kilo almış ne yerelde çok bir fark etmeyecek doktor alalım derse gir doğuma inşallah birşey olmaz
Arzuu35 Sinemozen evet doktorumda oyle diyor alcagi kiloyu almis daha ne kdar alcak ha 10 gun sonra ha 4 gun sonra
anapanda12 Arzuu35 anne karnındaki bi gün dışardaki bi haftadan daha önemli, sadece gelişim geri diye mi doğum olacak anlamadım?