MNursel 30+4 hamileyim. Bugün sabahtan beri akintim fazla geliyor. Renkli değil beyazimsi biraz. Ama akintimla beraber birde sıvı geliyo. 2 iç çamaşırım o şekilde islandi sabahtan bu yana. Doktorumun numarasını almayı unuttum. Suyun geldiğini sanmıyorum ama sizce bu ne olabilir ?
Mutlulu MNursel canım akıntıdır bence idrar kaçırıyor olabilir mısın bebeğin büyümesiyle baskı artıyo randevun uzaksa huzursuz olduysan doktoruna ulaş bnce
Lalemm86 MNursel ama su gibi iççamalır ıslanıyo diyosun az az geliyo olmasın kontrole git mutlaka doktoru arasanda gel bakalım der
MNursel Mutlulu canım sürekli lavobaya gittim bugün 10 dakika arayla. Akinti da böyle idrar kaciriyormusum hissiyle geliyo
MNursel Lalemm86 dun gittim canım hic bir sorun yok bir ay sonra gel dedi ama aynı şekilde devam edersem giderim büyük ihtimal
Mutlulu MNursel benimde öyle idrar kaçırıyorum sürekli kegel ekzersizleri yaz onları yap azaldığını göreceksin canım
MNursel Lalemm86 evet canım uzun bir süre. Dediğim gibi devam ederse giderim . Allah razı olsun fikirlerin için