__birafitap__ ben 5.ay kurtaj oldum ve ondan sonra maydanozlu su ıcmeye basladım 1ay ıctım bıraktım o gunden beri akıntımı kesemıyorum doktora gıttım ılac verdı fayda etmedı koku yok ama sarı yesıl akıntı ve ılıskıden sonra yanma oluyo yanı demem şu ki bunu ıctım söküldüm falan daha sonra aynı sorunlarım devam edermı fazlası olurmu dıe korkuyorum