ayseogndr Bise soracam çok yemek yemiyorum sebze meyve sağlıklı şeyler tüketiyorum şuan 8+2 yim 2 aylığım ama karnım 3 aylık gibi büyük iç karnim küçük diye tahmin ediyorum sizde de var mı böyle hemen büyüme hoşuma gidiyor karnımı görünce ama bazen arkadaşlarıma bakıyorum 6 aylık ama karnı küçük merak ediyorum bazen elhamligim tutuyor
H_minsna ayseogndr Sabah ilk uyandığınızda ki karın şişliğinize bakın derim gaz olabulıyor 8 haftalık hamıleyken kocaman karnım olurdu gün sonunda 🤭
bsra18- ayseogndr 8 haftalıkta karın büyümez büyük ihtimal gazdır ama iç karnınız dar ise ayınızdan büyük durabilir göbeğiniz. Benim de iç karnım aşırı dar şuan 21 haftalığım ama 9 aylık gibi göbeğim var çevremdekiler 21 haftalık olduğuna asla inanmıyor 🙈😂
Queen19 Ne güzel iştee benımde 6 aydan sonra büyüdü en son acaba hamıle degılmıyım dıye düşünüyodum 😂🤦♀️ Sımdı 36.haftadayız ama kımse ınanmıyor yıne o kadar olduguna 😊
Ezgievrenn ayseogndr benimde öyle dert etme bebişte sağlıklıysa ne güzel işte herkes karnı çıksın istiyor zaten.10.haftamdayım bende 4 aylık gibi duruyor maşallah :) iç karnımız dar olabilir
SedanurYaprak Canım o aylarda benım de oyleydı aa ne guzel hemen cıktı karnım dıyodum kı 3. ayın ortalarında karnımdan eser kalmamıstı cok moralım bozulmustu suan 5 bucuk aylıgım anca belırgınlesmeye basladı o buyuk ıhtımal gaz oluyo canım
Symsglm ayseogndr 8 haftalıkken fasulye tanesi kadar o kadar çok büyümez ki 😊 İlk 3 ayda şişkinlik ve hazımsızlık çok oluyor ondandır heralde
Mucizebebegim3 ayseogndr 8+5im hala vajinada sislik var saha yukari ilerlemedi bile oyle buyukluk yok maalesef .Bende mi anormallik var diyorm bende
Kizkalesi ayseogndr benim karnım hep büyüktü . 6 ay bitti 7 nün içindeyiz gören doğum bugün yarın herhalde diyor 😂
HvvGlKrdl ayseogndr merhaba canim evham yapma benimde ayni sekildeydi hemen cikti karnim.. Ic karnin darligindan olabiliyomus o sekilde.. Kuzenimle ayni haftalarda dogum yapacaz onun karni dumduz iken ben hamile kiyafetleri giyiyordum.. Tadini cikar 🤗🤗