Kardelennx 6+3 günlük hamileyim dün 4 tüp kan verdim sonra kusmalarım şiddetlendi ne yediysem çıkartmaya başladım akşam hiç halim kalmadı ve baş dönmelerim başladı sabahtan beri sadece kusuyorum ve yatıyorum bulantı hapımı da içtim ama onuda çıkarttım şuan kusmaktan hiç halim kalmadı ve hala bulantılarım var içimde bişey kalmadı ama bulantılarım şiddettli şekilde devam ediyor ne yapmayalım yardım edin lütfen
Elifdddd Kardelennx ona bısey yapamazsın tuzlu kraker ye ama cok kötüysen hastanaye gıt serum yapsınlar susuz kalma
BiDunyaMutluluk Kardelennx canım kan verdiğin için şekerin düşmüş olabilir o durumda 2-3 tane kesme şeker ye uzan belki biraz hafifler. İmkanın varsa şekerini ölçtür o durumdayken zaten anlaşılır. Geçmiş olsun.
Bernayksl Kardelennx kraker pek önerilmiyor katı yağ içerdiği için vücuda zararlı leblebi ye canım her zaman yaninda bulundur hemde doyurucu olur 👍
Kardelennx BiDunyaMutluluk dün verdiğim kan testinin içinde kan şekeri testi vardı tekrar mı yaptırmayalım