Uvercinka Arkadaşlar toxo IgG negatif ancak toxo IgM 2 testte de belirsiz.Toxoplazma değerleri ile ilgili sıkıntı yaşayan gebeler neler yaşadınız?
Gizemm00 Ben ilk yaptırdığımda igm pozitif geldi evde de kedim vardı çok kötü şeyler yazıyordu internette de çok zor günlerdi sonra avidite yapıldı onda negatif çıktı sanırım ilk test yanlıştı birkaç ay sonra bidaha yaptırdım gene negatifti şuan dikkat ediyorum ama pozitifse de ilaç tedavisi uyguluyorlar sanırım kendini tedirgin etme canım
Uvercinka Gizemm00 Benim de annem ve ablamın kedileri var , yıllardır sarmaş dolaş severim yatarım onlarla. Hamile kaldığımdan beri dokunmuyorum ama yine de bulaşmış olabilir. Umarım sizinki gibi negatif çıkar 🙏
Gizemm00 Uvercinka aşıları tamsa ve dışkısıyla temas etmediğin sürece bir sıkıntı olmuyor :) inşallah temiz çıksın sonuçların 🙏