ilknuryzc1 Kızlar bebeği sol kasığımda hissediyorum orda ağrı oluyor bazen kas ağrısı gibi. Ve orası seyiriyor sürekli neden öyle acaba. Araştırdım kimi orda damar var falan yazmış. Sebebini bilen varmı
ZAsk ilknuryzc1 Damar sağ tarafta. Psikolojik olabilir. Bağırsak hareketi de olabilir. Bebek hareketide. 😉
ilknuryzc1 ZAsk psikolojik değil kuzum gözümle görüyorum seyiriyor. Birde daha 8 haftalık bebek hareketi değildir
ZAsk ilknuryzc1 O zaman yüksek ihtimal bağırsak hareketi. Ama kaygılanma, bir sorun yoktur. Haklısın ilk zamanlar insan bilmiyor neler oluyor içeride çünkü kapalı kutu. Rabbime emanet. 🙏