gokce07 Herkese merbaba aslında 8 hafta gebeyim fakat gebeliğim neredeyse 2 hafta geriden gelıyor kese var bebek var ama kalp atısı yok doktor alalım diyor bense aldırmak istemiyorum var mı böyle durumu yaşayan cok kötüyüm daha once de 3 kez kımyasal yaşadım 😢😢
Ruqeyyam_2018 gokce07 selam. Kendin diyorsunki 8 haftalık gebeyim 2 hafda geride kalıyor. Kalp atışı gecde duyula bilir biraz bekle yada dokdorunu deyiş başqa usme kit. Henuz 6 haftalıq görsetiyor sənin kesen.. Allah yardımcın olsun
sumosgoksu Canım bence biraz daha beklemelisin kalp atışı geçti olabiliyor Birçok kişiyi gördük Bu sayfada başka bir hastaneye de gitmeni tavsiye ederim ama aldırmak için acele etme bekle
eknsnsr98 gokce07 rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın rabbim bebeğini sana bağışlasın inş atar kalbi🙏