herseyimmm Merhaba hanımlar tam 7 haftalık hamileyim ve surekli yemek yedikten sonra genirti olusuyor bu normal mi acaba 🤔 ve karnımda sis 7 haftalık olmasina ragmen buda normal mi acaba
Gamze20gamze herseyimmm bende 8 hafta lik olucam canım ama mide bulanması oluyor kusamıyorum sürekli genirti oluyor normal sanırım 😖
Peaceful herseyimmm utanacak bir şey yok napcan elinde olan bir şey değil ki hamilelikte insanın bütün vücut dengesi alt üst oluyor