Merryy benim kanamam vardı düşük tehdidim vardı ve pıhtılaşma için verdi ve coraspini
Kullanıyordum yani onun dışında progestanda alıyordum hala da kullanmaya devam ediyorum yani kendine iyi bi doktor bulman lazım bende özelde iki doktora gittim aynı şeyi aöyleyinde onlara güvendim kullandım şükür kanamam da artmadı yani bitti şimdi iyiyiz Bayadırda bişey yok şükür sende araştır pıhtılaşma varsa önemli tabi inşallah bi sıkıntı olmaz