Okkesinannesi 35+3 üz ben artık korkmaya başladim dogumdan 38 sezeryan olucam inşaallah oglum saglikla dogar 🧒🏼
MucizeAnnesi3545 Okkesinannesi bnde cok korkuyorum ama korkumdan cok artı bebeğimi kucagıma almk istiyorum. Kndini motive et birazcık canım, düşün içinde değil kucagında kollarında uyucak artık
Ozge69 Ayni bende seninle ayni dertteyim haftamizda ayniymis memleket neresi. Beni de yavas yavas korku sarmaya basladi 16 kasima gun verdi benimde doktorum sezeryan icin
Okkesinannesi MucizeAnnesi3545 ay en cokta kokusunu cekmeyi istiyorum 2 düşük 1 kürtaj dan sonra 4 gozle gelmesini cok istiyorum
MucizeAnnesi3545 Okkesinannesi yaa bak ne güzel sylüyosun o yüzden kendini stresi sokup da bebeğinide üzme annesi 🤗
Okkesinannesi MucizeAnnesi3545 bu duyguyu yâşatan Allaha şükürler olsun bide agdaya gidicem korku basiyo bi zarari olur mu
MucizeAnnesi3545 Okkesinannesi ben gidiyorum ama tabi bünye farklıdır canım. Kuaförüne biraz daha nazik olmasını sylersen sıkıntı olmaz herhalde