Anneee3 Annem-22 çektim suyu çoğalttım zorla su içiyorum geçti Allahtan kendine ozel şişe ayarlayın ne kadar içtiğini bilirsin en az 3 lt iç az ictimmi ikinci gün ağrıyor
BirVeraAnnesi35 Annem-22 çekmez olur muyum hayatımın en berbat 3 haftasıydı ağrıdan yerleri yumrukladığım bile oldu🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Allah kimseye yaşatmasın ama hamilelikte oluyor işte stent takıldı o şekilde kurtuldum
Sevilypc Canım 35 haftalığım dün bana da oldu sağ böbreğin bi yarım saat kadar çok fena ağrıdı sonra kesildi. Günde nerdeyse 2buçuk litre su içiyorum en az. Eğer bugün yarın yine devam ederse doktora gitcem. Hamilelikte böbrek büyümesi yaşayanlar oluyo postlarda okumuştum. Aklıma ilk o geldi.
GmzMhmt Berbat bişey kum döküyorum bende 3 aylık hamileyim bir aydan fazladır ne işkenceler çekiyorum nasıl bir ağrı gecem gündüzüm yok su içmekten gına geldi tuvaletten çıkartmıyor + hamilelik birde hamile olduğumu öğrendim bi hafta sonra dünyam karardı bu ağrılarla Sevincimi bile yaşayamadım