Nazlizengin evet haklısın bende öyleyim eşim bir kaç kez şahit oldu bizim kız babası elini koyunca duruyor 😁 1 ay daha sabredelim inşallah ondan sonra bol bol tekmeleyecekler doktorum bana diyor şimdi tekme atmıyor diye şikayet ediyorsun o zaman da gece uyutmuyor tekmeleriyle diye şikayet edeceksin bende olsun ben razıyım dedim 😍😁🙏