Mizrakgrkm94 seninle aynı haftadayim benmde belirtilerim çok az ilk zamanlar bulantım çok oluyordu sabahları oluyor kaşık ağrım yok denecek kadar az ama iki gündür çok belim ağrıyor. Sol taraf göğüs hassasiyeti var sadece bende 6+4de kalp atışı duydum merakla bekliyorum ins bebeğim sağlıklıdır çok endişeliyim