Pilatescadisi ben adeta yaşamıyorum o kadar güçsüz ve açım ki bir lokma dahi yiyemiyorum ağzımda büyüyo tansiyonum yerlerde yataktan kalkamıyorum sürekli işten rapor almak zorunda kalıyorum hayatımın en kötü günlerini geçiriyorum 😭hormonlarım psikolojimi ele geçirmiş açlık öfke yapıyo durup durup herşeye ağlıyorum deli gibi arkadaşlar benim gibi olan var mı çok merak ediyorum koku hassasiyeti derseniz bütün ama bütün herşey herşey herşey kokuyor herşey kusturuyor yaşama enerjim bitti 😭😭😭