Bebickom 12+2 yiz öğrendik cinsiyetimizi çok tuhaf duygu yaa çok duygulandım eşime söylemedim nasıl söylesem bilmiyorum fikir önerisi olan var mı🙈
DilekH Bebickom canım hevesi kırmak istemem ama çok erken öğrenildiğinde hata olasılığı yüksek oluyor bana 16 ye kadar erkek dendi 22. Haftada detaylıya girdiğimde net olarak kız olduğunu öğrendim
Mucizebebegim3 Bebickom Arkadasa 12.haftasinda yuzde 80 erkek dediler.16.haftasinda yuzdeyuz kiz dedi ve kizi oldu.Erken ogrenildgmde yanilma payi olabliyor canim😊
FSCMK Bebickom bence erken öğrenmişsin 20 haftayı bekle hemen alışveriş felan yapma cinsiyet değişebilirde
DilekH Bebickom aynen canım. Allhtan hiçbişey almamıştım şimdi yeni yeni kızıma bişeyler almaya başladım 🥰 İnsan heyecanlanıyor ama maalesef yanılma payı yüksek ☺️
Emine5016 Bebickom Canım Bana Hem 14. Haftamda Hemde 16. Haftamda Kız Dediler Şuan 20. Haftamdayım Erkek Olduğunu Öğrendim. Bende Kız Diye Bir Sürü Şey Aldım Bi Hevesle Erkek Olacağını Öğrendigimde Şok Oldum :) Bence Kesinlik İcin Detaylıyı Bekle Derim :)