Aycan1990
sevgili anneler Ben iki çocuk annesiyim ve ikisini de hiçbir şekilde emziremedim bir türlü olmadı o kadar çok içimde kaldı ki anlatamam nerede bir Emziren anne görsem İçim sızlar kendimi eksik hissederim yavrularim anne sütüyle büyümedi şu an üçüncü bebeğim hamileyim diğer yavrularima asip olmadı ama bu bebeğimi Her anne gibi ben de 2,5 yaşına kadar emzirmek istiyorum o duyguyu doyasıya yaşamak istiyorum ama emzirme ile alakalı hiçbir bilgim yok Nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum Gögulerinde çok çok küçük Bu göguslerde Nasıl sut olsun diye düşünüyorum o kadar çok içimde kaldı ki ama bir yandan da nasıl yapacağım Bu bebeğimi emzirebilecek miyim sütüm Yetecek mi basaricakmihim diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum Bana yardımcı olabilir misiniz lütfen