medine_ çok uzun bir yol değil ama normal doğum yaptığım da dikisim olursa uzun süre üzerim e oturmamak yasak sert zemine oturmak ki zaten pek oturulmuyor sezeryan da karnın var dikişlerim biraz ağrı yapar kısa kısa mola vere bilirsin yada arkada ayılarını uzatıp öyle devam edebilirken tabi doktorunuz daha iyi bilir 🙏😍