Seda-kck97 Arkadaşlar bende zaten genetik olarak kansızlık hep vardı ilk gebeligim ve sürekli kan değerim düşük çıkıyor ne yapacağımı şaşırdım Değerleri yazayım belki anlayan vardır Hemoglobin 8.5 Eritrosit 3.48 Hematokrit 27.6
eliff33 Seda-kck97 eğer gebelik şekerin yoksa siyah kuru üzümü çekirdeği ile ye ve keçiboynuzu ye bunlar sana kan yapacaktır
Kalp26 Seda-kck97 pekmezın zarari olmaz doktor bana ozellıkle pekmez ic dedi kan icin c vitamını de pekmezin emılını arttiriyor kan haplari ile yukselmiyorsa birde boyle deneyin ve cekirdekli siyah üzüm yiyin bol bol birde nar ı sıkıp ıcın
Zisan14 Benim de bekarlıkta falan çok düşüktü kanım hamile kalınca direk kan hapına başladık 7 falan dı değerlerim yavaş yavaş yükseldi şuan 11 12 civarı seviyesine geldi . Sabah ve akşam kullanıyorum ben doktorum yükseltti . Kan hapından önce çok halsizlik vardı sonrasın da düzeldi ilaçları kullanmaya başlayınca 🤭 kan hapına başladınız mı
Brcbrc6645 Bende 26 haftalık hamileyim kan değerim 8 bi türlü yükseltemedim kan ilaçlarıda fayda etmiyo devamlı ilaç değiştiriyoruz. Hangi doktora gitsem çok zararlı hem sana hem bebeğe böyle giderse kan takarız diyolar😕 Umarım yükseltebiliriz bende tavsiyeleri bekliyorum❤