Sulecinar Merhaba kizlar 6. Haftamdan beri burayi takip edip bilmedigim bircok seyi ogrendim korktugum seylere forum da hep cevap aradim oncelikle sunu soylemeliyim ki seker yuklemesi,tetanoz asisi icin beni cok korkutmuşlardı ikisi icinde korkacak hicbisey yokmus bu korkularimi atlattiktan sonra asil korku cati muayenesi ve dogum korkusuydu hep dogum hikayelerini okuyup kendimi yatistirmaya çalışırdım belki size de biraz moral olur diye bende hikayemi yazmak istedim 😊 38+3 de cati muayenem vardi cok fazla korkuyodum ama mecbur yapilmak zorundaydi😁 muayene sirasinda hic aci hissetmedim biraz kendimi kastim ama acıdığı icin degil tamamen huylandigim icin muayeneden sonra bunu mu bukadar abartiyorlar bile dedim😁 1 cm acilmam oldugunu soyledi doktorum. 3 gun sonrasi persembe gunu icin randevu verdi gel tekrar kontrol edicem dedi buarada ben hurma abandim pilates topunda zipladim(cok fazla degil) halim olmadigi icin yuruyus yapamadim acikcasi kendimi bile kaldiramiyordum son aylarda o yuzden dogumumun zor olacagini dusunuyodum herneyse persembe gunu gittigimde acikligim 3 cm olmustu istersen yatisini verelim suni sanciyla dogumunu yap dedi ben kabul etmedim tabi. Tamam ozamsn dedi p.tesiye randevu al tekrar muayene ederim p.tesiye kadar hergun gelip nst cekilceksin dedi. Cuma gunu gittigimde sancim cikti ama ben hicbisey hissetmedigim icin beni geri gonderdiler. Cumartesi gunu istersen yatisini yapalim diye tekrar sordu. P.tesi gunu muayene günüm eger sancim olmazsa kendiliginden p.tesi yatisimi yapalim dedim dogum icin randevu aldik. Pazar gunu nst icin gittigimde bel agrimin oldugunu soyledim acilma icin muayene ettiginde bebegin dogum kanalina girdigini soyledi yatisimin yapilacagini soylediler 2 saat musaade istedim eve geldim dusumu aldim fon çektirdim psikolojik olarak hazirlanip gittim. Yatisimi yaptik once serum takildi sonra suni sanci verildi ama az az verdiler. Saat 13.30 da giris yapildi lavmanim yapildi sivi icmem serbestti o yuzden susuzluk cekmedim gece 23.00 e kadar suni sanci verildi acilmam yoktu sancim da yoktu rahmi yormamak icin cok vermiyoruz sabah vericez dinlen dediler. Tabi ben hemen yemek yedim karnimi doyurdum dinlendim kendimi toparladim. Sabah tekrar suni sanci verildi acikligim 4 cm oldu. Lavmanim yapildi epidural istiyorsan takalım sen istediginde doz veririz dediler taktirdim ben tabi sanci gelsin diye bekliyorum. Sanci cikiyor agrim yok 8 cm olana kadar agrim yoktu. Geldiler suyumu patlattilar tam kanalda olmadigi icin ustten baski uygulanarak yapildi ve hos degildi normal sekilde olsaydi hissetmicektim bile ve suni sanciyi yuksek vermeye basladilar. Bu sefer aciyi hissediyordum ama aci esigim dusuk oldugi icin 10 dkdan fazla aci cekmek istemedim epidural yaptirdim. Bu sefer yuruceksin dediler tuvalete girdim ciktim 10 dk gecmeden afedersiniz idrar ve buyuk tivaletim gelir gibi oldu sanci gibi ara ara baski yapiyordu tabi ben yurumeye devam ediyorum ama cok zorlanmaua basladim artik dogumdan korktugum icin de soylemedim ebelere arkadasim gitti syledi muayene ettiler ve doguma alcaz birazdann dediler. Biraxdan dedikleri de 5 dk sonra tekerlekli sandalye gelene kadarmis😁😁 tabi aglamaya basladim ben korktugum icin hem korku hem heyecan. Dogumhaneye girdim yalvariyorum epidural yapin ben olucekmiyim ya nefes alamazsam diye. Tamam yapicaz ama zamani var dediler olmuceksin sadece dogum yapcaksin dediler. Abla korkuyorum diye kivraniyorum tabi. Buarada kesiden ve dikisten cok korktugumu soyledim kesmeyin dikis istemiyorum dedim. Biseyle çizer gibi yapti acidimi dedi hafif dedim tamam dedi bi ilac hazirladi siringayla cekti kesi olmasi gerekirse yapariz dedi. Neyse tuvaletin geldikçe ikin dediler ben tabi bisey yaparsam ozur dilerim felan dedim o tuvaletin degil bebek hadi ikin dedi ikinmaya basladim guzel ikiniylrsun dedi sen sanci geldikce ikin dedi buarada doktorum geldi sohbet etmeye basladik 15 20 saniye de bir sancim geldikce ikiniyorum diyip ikinmaya basladim. Son 3 ikinmada gelicek dedi. Karnima bastirdi bir tane ebe tabi son ikinmada biraz bagirdim ama agridan cok bagirmayi kendime destek gordugum icin. Son anda ikinamadim kendimi kasinca bebegimi nerdeyse dusuruyormustum doktorum gogusuyle tutmus😪😊 ve bebegim dogduuuuu. Kucagima aldigimda noldugumu anlamadim cok tuhaf bi histi dusurcem diye cok korktum. Bebegimin esini de cikardilar icim de temizlendi ve dikis atilmaya basladi basta bi kendimi kastim sonrasinda rahatladim aci hissetmedim sadece dikis atildigini biliyordum sohbet ederken onu da farketmedim. Buarada uyustururlarken yaptiklari igne acitmiyor kesiyi de hissediyorsunuz ama kesinlikle aci hissetmiyorsunuz sanki biseyle ciziyorlar gibi oluyor dikis de gercekten hissedilmiyor ben en cok bu islemlerden korkuyordum okadar korktuguma pisman oldum hemen agri kesicilerim yapildi ve yuruyerek cikmak istiyorum dedim ayaga kalkinca anladim ki bacaklarim da hafif uyuşukluk var tekerlekli sandalyeye oturdum bebegimi kucagima aldim ve ciktim esimin heyecani gercekten gorulmeye degerdi. Yaklasik yarim saat sonra uyusukluk gecince ayaga kalktim hemen yemek gonderdiler onu yedim. Ilk tuvalette agrim olur diye dusunuyordum o da olmadi gayet rahattim. Dogum yaptığımı bilmeden arayan arkadaslarimndogum yaptigima inanamadilar okadar enerjiktim. Kesinlikle korkmaniza gerek yok doktorunuza guvenin. Ben dogumdan cok korkar ölücem diye tribe girip esimle annemle surekli konusma yapardim anksiyete oldugu halde gayet rahat bir dogumdu cok sukur. Dogum korkum yok oldu diyebilirim. Esime yaklasamam kesin korkarim derken o korkum bile yok. Kesinlikle panik yapmayin ve doktorunuza guvenin❤
Denizincani Sulecinar Ne guzel dogurmusunuz darisi bebek bekleyen tum herkesin be benim basima 😇 bebeginiz ve tum sevdiklerinizle hayirli saglikli uzun omurler diliyorm 🤲
HiraNisa Sulecinar suni sanci yerine rahim yumusatici verselermis keske benimde 3 cmde agrim yoktu doktorum rahime sanci ilaci koydu kendi sancim basladi o sekilde dogurdum. Hayırlı ugurlu olsun bu arada
Dlk06 Sulecinar hayırlı olsun sağlıkla büyütün 😊 ama yazdığınız yazıda birşeyi anlayamadım epidural yazmışsınz prenses doğum gibi birşey mi oldu yoksa epiduralsiz normal doğum mu yaptınız 🙈
Badevehande Maşallah kaç kilo doğdu bebeğiniz kolay Doğum yapmışsınız gibi ayağa hemen kalkmışsınız😊😍
Ltfy Doğumuna az kalmış bir anne olarak öncelikle size teşekkür ediyorum🙏 burda bazı doğum hikayelerini öcüymüş hayatının son günüymüş gibi anlatıyorlar ki soğukkanlı ve ilk baştan beri normal doğum isteyen ben sezeryan dan bile korkar oldum elimden gelse doğurmadan böyle yaşiyim dicem🙄 ewet zor olacağının farkındayız ama nolur şu hikayeleri öldüm bittim çok zprdu Die anlatmak gerçekten hem bizi üzüyor hem strese sokuyor yapacağımız varsada yapamicaz😟 tekrar teşekkür ederim yüreklendim resmen hikayenizi okuyunca🙏🤗 Rabbim bebeğinizle sağlıklı çok mutlu günler nasip etsin..
Sibel_Basargan Ltfy kesinlikle katılıyorum. Artık bende okurken dikkatli okuyorum çok olumsuzluk varsa yarıda bırakıyorum. Ama Böyle hikayeler insanı gerçekten yüreklendiriyor.
Sulecinar Ltfy Ben cok arastiran boyle seyleri cok dinleyen biriydim ve olumsuz anlatilan seylerden dolayi cok korkardim panigim tutardi. Inan anlatilanlar gibi seyler yok evet zor ama panikledikce daha kotu oluyor ben normal istememe ragmen sezeryana da kotu bakmiyordum sana tavsiyem akisina birak hic dogumu dusunme inan dogumdan sonra diceksin ki bunun icin mi bukadar korkmusum :)
Secilcan Bebeğinizi sağlıkla büyütün🙏🏻Darısı bizim başımıza inşallah🤲Birde bayılıyorum böyle motive edici hikayelere sizden feyz aldım resmen.Teşekkür ederim
Tubayigit0707 HiraNisa rahim yumusatici ilk kez duydum.acisiz mi oluyor nasıl uygulanıyor.Allah sağlıkla sihhatle büyütsün miniginizi darısı bizlere insaALLAH
Krdlnyldzn7 Sulecinar allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🙏🏼😇 Çok mutlu oluyorum böyle Doğum hikayeleri okuyunca bende 36 deyim gitgide heyecanlanıyorum 🙈 Sormak istediğim çatı muayenesine gittiğinizde 1cm açılma varmış , nişanınız ne zaman gelmişti 🤔
1miniginannesi Krdlnyldzn7 bende 36 dayım merak heycan korku stres herşey var Allah kolaylık versin hepimize
Sulecinar alpinannesi_ Izmir deyim ben ozel ege sehir hastanesi Minegul hanim da yaptim dogumumu canim
HiraNisa Tubayigit0707 doktoruma sordum bana suni sancimi verceksiniz diye. Hayir rahime ilac koyup rahim agzini yumusatacagiz. Bir nevi rahimi dogum sancilari için uyaracagiz dedi. Ilactan sonra senin sancılarini bekleyecegiz sancinla dogum yapacaksin bir aksilik olmazsa dedi. Gerçekten kendi kendine yavas yavas basladi sancilarim gittikce artti ve hic suni almadan kendi sancim ile 1.5 saatte dogum yaptim.
corekotuveannesi Sulecinar tebrik ederim,bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah. Ben de en çok kesi ve dikişten korkuyorum. Doğumunuzu nerede yaptınız acaba özel mi devlet mi
Asya01 Sulecinar icimi bir nebze olsa rahatlatti yazdiklariniz cunku suan aynı seyleri yasiyorumm. 39+4 ama hala gelmedi bebeğim pazartesi suni sanci ile baslaticaklar gelmezse. Cok korkuyorummmmm. Ama benim hic acilmam yok hala. Nasil olacak bilmiyorum ama o gun gelmesin zaman dursun istiyorum bazen 😂 bu sekilde bi omur yasamaya razi olabilirimm ama icerde kalmayacak birgun elbet cikacak. Yazarken bile tuylerim diken diken oluyor yaaaa😵
Sibel_Basargan Asya01 canım Allah yard Asya01 canım Allah yardımcın olsun pazartesiye daha çok var squat plates felan yap kendiliğinden başlar belki. Ben dua edicem sana içini ferah tut🙏🏻
Sulecinar Asya01 Allah yardimcin olsun insallah hic korkma her anin tadini cikar hastane de bol bol yuru. Yurudukce hem acilman oluyor hemde agrilarin azaliyor ben dusundukce cok korkardim o yuzden hic dusunmemeye calistim son gunlerde sende oyle yap inan ise yariyor😊