Deletedmom217 cumartesi akşam Boğaz ağrısı burun akıntısı ile başladı salı günü bitti çok şükür. Ateşim olmadı. Doktora gitmedim gerek duymadım ilaç verse ben içmeyecektim. Yaptıklarım: kızılcık kaynattım suyunu içtim (c vitamini ve enfeksiyona karşı savaşması icin) taze zencefili sıcak suda bekletip bal karıştırıp içtim. Günde 5 tane mandalina yedim. Evde olduğum sürece sıkıca giyindim sürekli terledim. 4 litreye yakın su içtim. Bu arada işe de gittiğim icin orda da sadece sıcak su limon sıkıp içtim. 30 haftalık hamileyim. Hasta olunca vücudu sıcak tutun , sindirimi zor seyler yemeyin vücudumuz bizi ısıtmak ve yemekleri sindirmeye ayıracak enerjiyi enfeksiyonla mücadelede kullanması daha iyi. Tarhana çorbası içtim bir de içinde probiyotik olduğundan o da önemli. Umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz. İyileşince hemen bırakmayın bi süre daha c vitamini devam edin