Konul_323 Ben 10 haftalik oldum. Bulantim yok. Ara sira oluyo ama kusma filan olmuyo. Karnimda azda olsa buyume var ama hic birsey hiss etmiyorum. Ne zaman hiss edilir?
Eceyavuz Konul_323 10 haftalıkken büyüme vs olmuyor malesef doktorun da aynısını söyler.. 4 aydan sonra anca.. hissetmeleri ben 22 haftamda hissettim