EAK Hmm benimde şekerim çıksa diyetisyene göndereceğini söyledi ve sık sık takip edilmesi gerekiyormuş ve bebeğin normal doğum pozisyonunu aldı mı bana su fazla olduğu için sürekli pozisyon değiştiriyor normal doğum pozisyonuna almasına daha var senin kaçıncı hafta da döndü