Esraeslem benim öyle oldu canım Haziran'da düşük yaptım temmuz da ve ağustos da regl oldum bende bakmadım hamileyim diye diğer ay gelmedi test yaptım pozitif çıktı kan tahlili yaptırdım doktora gittim bebek 2 aylık olmuş megersem adetimden önce döllenmiş ve üstüne gördüm normelde 3 oluyor benim aynı yine 3 gün sürdü ve az az degildi de olabiliyor yani böyle seyler sonra gelmiyor yada bazı kişilerin aylarca oluyormuş normal yani bu bak şimdi 10+1 iz ☺️🤰