Skbn01 Kızlar bir aydır bebek ayaklarını gogsumun altındaki kaburgalarıma dayamış,o kadar canim acıyor ki belime vuruyor ağrısı sadece yön değiştirince geçiyor gibi oluyor sonra yine aynı,var mı benim gibi olup sonra gecen,veya bu doğuma kadar devam mi edecek 😥🤦♀️
Gzd_ Skbn01 aynı dert bende de ama sadece sağ taraf kaburga da ve oturunca şiddetleniyor ama ben ayakları olduğunu düşünmüyorum nefes bile alamıyorum yemek yiyemiyorum ama elimle şişlik hissediyorum haftaya kontrol var doktorumla konuşucam daha çok var böyle yaşanmaz
Skbn01 Gzd_ benimki sol tarafta kuzum,geçen ay gittiğimde doktora sordum ultrasondan baktı ayaklarını kaburgana dayamış ondan acıyor dedi,ama olur olmadık yerde bir acı geliyor yerimde duramıyorum 😥
Gzd_ Skbn01 bende aynı oturamaz oldum ayakta yada yatarken çok sorun yaşamıyorum yemek yiyemez oldum ya nefes alamıyorum acile gitmeye niyetlendim bir kaç defa sonra ne yapabilirler ki diye düşünüp gitmedim bir çare dedi mi sana doktor peki
Skbn01 Gzd_ bir şey demedi hatta güldü yapacak bir şey yokmuş,çocuk pozisyon değiştirdiğinde umarım geçer diye düşünüyorum,ama sende bi sor doktoruna neyde olurmuş..